Adres: | Sydneystraat 76, 3047 BP Rotterdam |
Locatie: | Rotterdam |
Inlooptijd: | 18:00 - 22:00 uur |
In de training “Hospitality” leren uw medewerkers hoe zij een gastvrije en meegaande omgeving kunnen creëren, waardoor uw bezoekers een vriendelijke, correcte en gastvrije ontvangst ervaren. Er komen onder andere zaken aan de orde als ‘gastvrijheidsbeleving’, ‘oprechte aandacht en interesse’, eerste indruk, lichaamstaal, verbale en non-verbale communicatie.
. In de aansluitende deel ‘preventie van, en omgaan met agressie’, wordt verder ingegaan op communicatieve vaardigheden, zodat de toezichthouder leert hoe hij/zij met het eigen gedrag invloed kan uitoefenen op het verloop van een gesprek en daarmee ook preventief agressie kan voorkomen of kan de-escaleren. Zaken die bij deze module aan de orde komen zijn o.a. ‘Interpretatie en oordelen’, ‘hoe ontstaan conflicten’, ‘vormen van agressie’, ‘hoe voorkom je conflicten’, ‘hoe wij reageren op stress’,’ vechten, vluchten of verstarren’, ‘herken het gedrag’, ‘verschillende soorten vluchtgedrag’, ‘wat doe je als het misgaat’.