Wist je dat 40% van de verkeersregels de afgelopen 15 jaar is gewijzigd? Ook vorig jaar zijn er nog wijzingen doorgevoerd.
Veel mensen denken – vaak onterecht - nog goed op de hoogte te zijn van alle verkeerregels, maar is dat ook zo?
Test in deze workshop je verkeerskennis en laat je op de hoogte brengen van alle belangrijkste wijzingen.
Na het volgen van deze workshop van 2 uur ben je weer volledig op de hoogte en ga je goed voorbereid de weg weer op.
In de training Schadepreventie wordt ingegaan op rijgedrag en schade die daarvan het gevolg kan zijn; je krijgt tips om schade te voorkomen en leert hoe te handelen bij schade (o.a. invullen van de schadeformulieren). Tijdsduur: circa 1,5 uur.
Bij LEH (Levensreddend Handelen) krijg je handvatten om binnen de eerste minuten na een ongeval snel en effectief op te treden totdat de hulpdiensten het overnemen.
Dit gaat o.a. over een eerste beoordeling van het slachtoffer, reanimeren en shockbehandeling.
Klantgericht werken is een belangrijk onderdeel van de professionele beroepshouding die van jou als taxichauffeur wordt verwacht. Onze training ‘Klantgerichtheid’ biedt ondersteuning bij het inschatten van de behoeften en wensen van de passagiers en de opdrachtgever en het oplossingsgericht denken.
Een logisch vervolg hierop is de training ‘Conflicthantering’. In de meeste gevallen worden de training Klantgerichtheid en de training Conflicthantering gecombineerd in een training van 1 dagdeel.